Ons verhaal

Het verhaal van Morssinkhof Groep

De geschiedenis van ons familiebedrijf gaat terug naar 1901, het jaar waarin Gerardus Morssinkhof het bedrijf Morsinkhof Beton (met één s, je leest het goed) oprichtte. Inmiddels zijn we bijna 125 jaar verder en staat alweer de vierde generatie, met de broers Joost en Gijs en hun neven Geert en Willem, aan het roer.

Joost Morssinkhof

In 2021 nam Joost Morssinkhof de functie van algemeen directeur over van zijn vader Carol. Langzaam groeit hij in zijn rol. “Voordat ik als algemeen directeur aan de slag ging heb ik eerst een aantal jaren op onze productielocatie in Hardenberg gewerkt. Zo leer je het bedrijf en de mensen die er werken kennen.” Voor de komende jaren is duurzaamheid een van de belangrijkste speerpunten binnen Morssinkhof Groep. “Om de wereld door te kunnen geven aan de volgende generatie, zullen we nu moeten zorgen voor een aantrekkelijke leefomgeving”, zegt Joost.

Joost Morssinkhof - Directeur Morssinkhof Groep

Gijs Morssinkhof

Als business controller is Gijs Morssinkhof altijd op zoek naar manieren om processen beter te laten verlopen. Wel vanuit een goede en gezonde basis. “Eerst zorgen voor een stabiele basis, van daaruit kijken hoe we verder kunnen bouwen. We investeren, maar wel op een verantwoorde en efficiënte wijze. Het moet ook wat opleveren. Voor nu, maar zeker ook voor later. Uiteindelijk willen we onze leefomgeving zo goed mogelijk achterlaten”, is zijn motto.

Gijs Morssinkhof

Geert Morssinkhof

Projectcoördinator Innovatie en Duurzaamheid staat op het visitekaartje van Geert Morssinkhof. “Een dankbare en uitdagende taak”, vertelt hij. “Ook bij ons staat vernieuwing hoog op de agenda. Door onze producten, processen en onze dienstverlening nóg duurzamer te maken, kunnen we onze CO₂ uitstoot verder terugdringen. We zijn al goed bezig, maar zullen in de toekomst meer stappen maken om onze footprint te verkleinen.”

Geert Morssinkhof - Duurzaamheid Morssinkhof Groep

Willem Morssinkhof

Als projectcoördinator marketing bij Tuinvisie is Willem Morssinkhof terug bij zijn oude liefde. Met zijn commerciële achtergrond voelt hij zich in deze rol als een vis in het water. Willem is een typische verbinder. Zo zorgt hij in zijn functie van projectcoördinator marketing bij Tuinvisie voor verbinding tussen de afdeling marketing en toeleveranciers, maar ook andere doelgroepen. Ook verbindt hij het merk Tuinvisie met de Groep, en medewerkers van verschillende afdelingen met elkaar. “Ik kom overal, hoor veel en vind het mooi dat ik er iets aan kan bijdragen dat mensen zich in hun rol en binnen onze organisatie verder kunnen ontwikkelen”.

Willem Morssinkhof

Wat kunnen we voor jou betekenen?

We staan voor je klaar!